DEĞERLERİMİZ:
1.Etik çalışma: Doğru sözlü olmak ve etik kurallar içerisinde hasta haklarına saygılı çalışmak. 2.Hakkaniyet: Adil, hasta ve çalışan haklarını gözeterek çalışmak 3.Memnuniyeti sağlama: Hasta ve çalışanların memnuniyetinin artırılması esas alınarak, hasta ve çalışanların beklenti ve gereksinimlerinin hangi ölçüde karşılanabildiğinin ortaya konulmasını sağlamak. 4.Ekip anlayışı: Kalite çalışmalarına tüm kurum çalışanlarının dahil edilmesini sağlamak. 5.Yenilik ve gelişimlere açık: Sağlık uygulamalarımızı sürekli değerlendirmek ve yenilikleri yapacağımız uygulamalarda kullanmak. 6.Saygınlık: Hasta ve çalışanlarımıza karşı dikkatli, özenli, ölçülü davranmak, sevgi ve saygı duymak. 7.İletişim: Hastanemizden hizmet alan vatandaşlarımızın görüş ve önerilerine değer vererek hizmet sunumumuzda bu görüşlerden istifade etmek. Çalışanlarımızın görüş ve önerilerini alarak sağlıklı ve huzurlu çalışma ortamı oluşturabilmek 8.Güven: Sağlık hizmeti sunum süreçlerini modern, standartlara uygun, ölçülebilir ve izlenebilir bir şekilde uygulayarak sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak, 9.Bilgi: Sağlık alanındaki her türlü gelişimi takip ederek, sürdürülebilir ve gelişime açık sağlık hizmeti sunma bilincinde, edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek, 10.Sorumluluk: Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak,tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak, 11.Duyarlılık: Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bir kurum olmak 12.Vefa: Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize, geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak, 13.Dayanışma: Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak, 14.Paylaşım: Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak, Bütüncül Yaklaşım: Her insan değerlidir inancı içinde,her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak, 15.Şeffaflık, Dürüstlük: Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak,doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak, 16.Kalite Yönetimi: Hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutan, kurallara bağlı güvenilir sürekli gelişmeyi amaç edinmiş, sağlıkta kalite standartlarına uygun sağlık hizmeti sunmaktır. |