Değerlerimiz
04 Haziran 2024

hastane


DEĞERLERİMİZ:

1.Etik çalışma: Doğru sözlü olmak ve etik kurallar içerisinde hasta haklarına saygılı çalışmak.

2.Hakkaniyet: Adil, hasta ve çalışan haklarını gözeterek çalışmak

3.Memnuniyeti sağlama: Hasta ve çalışanların memnuniyetinin artırılması esas alınarak, hasta ve çalışanların beklenti ve gereksinimlerinin hangi ölçüde karşılanabildiğinin ortaya konulmasını sağlamak.

4.Ekip anlayışı: Kalite çalışmalarına tüm kurum çalışanlarının dahil edilmesini sağlamak.

5.Yenilik ve gelişimlere açık: Sağlık uygulamalarımızı sürekli değerlendirmek ve yenilikleri yapacağımız uygulamalarda kullanmak.

6.Saygınlık: Hasta ve çalışanlarımıza karşı dikkatli, özenli, ölçülü davranmak, sevgi ve saygı duymak.

7.İletişim: Hastanemizden hizmet alan vatandaşlarımızın görüş ve önerilerine değer vererek hizmet sunumumuzda bu görüşlerden istifade etmek. Çalışanlarımızın görüş ve önerilerini alarak sağlıklı ve huzurlu çalışma ortamı oluşturabilmek

8.Güven: Sağlık hizmeti sunum süreçlerini modern, standartlara uygun, ölçülebilir ve izlenebilir bir şekilde uygulayarak sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,

9.Bilgi: Sağlık alanındaki her türlü gelişimi takip ederek, sürdürülebilir ve gelişime açık sağlık hizmeti sunma bilincinde, edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,

10.Sorumluluk: Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak,tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,

11.Duyarlılık: Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bir kurum olmak

12.Vefa: Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize, geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak,

13.Dayanışma: Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak,

14.Paylaşım: Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,
Bütüncül Yaklaşım: Her insan değerlidir inancı içinde,her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak,

15.Şeffaflık, Dürüstlük: Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak,doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak,

16.Kalite Yönetimi: Hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutan, kurallara bağlı güvenilir sürekli gelişmeyi amaç edinmiş, sağlıkta kalite standartlarına uygun sağlık hizmeti sunmaktır.